Sunday, February 10, 2008

ARTA DE A TRAI - PETRECEREA FINALA

Cursul pe care l-am facut s-a incheiat, cum era si firesc cu o PETRECERE
Au venit la petrecere, multi dintre cei care au facut partea 1, sau partea 2-a, precum si unii care doresc sa faca in continuare acest curs.
Atmosfera a fost una cu adevarat speciala, fiecare am simtit energia grupului nostru, acea stare de BINE, inconfundabila.
Fiecare am simtit caldura umana pe care o degajau ceilalti, zimbetele lor, pline de bucurie..
Ne-am imbratisat cu atita drag, cu atita dorinta de a comunica ca ei..., bine, in noi exista atita iubire, atita dorinta de a darui...
S-au reinnoit prietenii mai vechi, s-au descoperit interese profesionale comune.
Oamenii au povestit si altora, ca au invatat sa fie mai deschisi, mai comunicativi, mai putin orgoliosi.
S-a cintat, s-a dansat... si s-a mincat. Surpriza a fost mincarea gatita chiar de Seijal, o mincare indiana adevarata.
Si cu totii stim ca .. va urma... ca vom invata tot mai mult si mai mult sa TRAIM CU ADEVARAT. ca ii vom invata si pe altii..
Si a mai fost ceva, a doua zi, am avut o intilnire care va deveni permanenta, la care am fost doar noi cursanti, oameni dornici SA stie TRAI...
Si am redescoperit, cum se " naste " un nou profesor, am redescoperit pe Suzana, cea care a stiut traduce atit de plin de suflet...
Valentina

No comments: